مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-16پزشكي

80 درصد بیماران کرونایی دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند/تزریق 162584 دز واکسن


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه 80 درصد بیماران دیر به بیمارستان های شهرستان مراجعه می کنند گفت: مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی فرصت طلایی درمان را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمود کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی های به عمل آمده از موارد بستری کرونا در بیمارستان های شهرستان مشخص شد حدود 80 درصد از بیماران مبتلا به کرونا بسیار دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه هرچه بیماران زودتر مراجعه کنند روند تشخیص و درمان سریع تر انجام می شود افزود: مراجعه زودهنگام افراد مبتلا بخصوص طی روز های سوم تا هشتم که آغاز علامت بیماری است از اهمیت بالایی برخوردار است.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: با توجه به تغییر رفتار ویروس کرونا دلتا، بررسی ها نشان می دهد بسیاری از بیماران فوت شده در فاصله کوتاه وارد فاز حاد بیماری شده اند و بدون توجه به علائم زمانی دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و در واقع فرصت طلایی درمان آنها از بین می رود.

کریمی با بیان اینکه از 11 فرد فوت شده طی 48 ساعت اخیر متأسفانه 8 نفر از آنها در کمتر از 48 ساعت از بستری فوت شدند ادامه داد: همین موضوع نشان می دهد مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی و جدی نگرفتن علائم ابتلا، هراس از روند درمان و اتکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بیماران کرونایی دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند/تزریق 162584 دز واکسن

80 درصد بیماران کرونایی دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند/تزریق 162584 دز واکسن