مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-16اقتصادي

آیت الله مکارم شیرازی: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از قم به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله می گیرند و بعد هم به تعهدات خود عمل نمی کنند همان کالا و اجناسی که با قیمت پایین خریده بودند  را با قیمت بالا در بازار به فروش می رسانند؛ این که چطور می شود جلوی شان را گرفت خود جای بحث است.

وی افزود: برخی از تجار و کسبه بی انصاف دسته سومی هستند که اجازه نمی دهند آرامش به بازار و سفره مردم باز گردد؛ این دسته به وقت گرانی اجناس، کالاها را گران می فروشند اما وقتی به هر دلیل کالاها و اجناس ارزان شود، حاضر نیستند به قیمت ارزان بفروشند، واقعا اینها خود اسباب فساد در بازار هستند و باید در این خصوص فکری کرد.

آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم توجه به علل به جای پرداختن به معلول در ساماندهی و حل مسائل اقتصادی تاکید کرده و خاطرنشان کرد: اگر تنها بیاییم به همین مجازات اقتصادی اکتفا کنیم، مغازه ها را ببندیم و جریمه کنیم، با این امور، مشکل اقتصادی حل نمی شود، ریشه ها را باید درست کرد.

وی افزود: باید با شجاعت روابط افراد فاسد و مفسد را قطع کرد و در مقابل آنها ایستاد، در این صورت است که مسائل اقتصادی تحول و سامان پیدا می کند، و مردم هم نتیجه اقدامات و عملکرد دولت را بعینه خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است

آیت الله مکارم شیرازی: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است