مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-16سياسي

ویژه برنامه های دفاع مقدس سمنان با اجتماع حداقلی برگزار می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه رژه سالروز دفاع مقدس در استان برگزار نمی شود، گفت: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حداقلی مردم و رعایت حداکثری پروتکل ها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر در جلسه بزرگداشت برنامه های هفته دفاع مقدس همزمان با عصر پنجشنبه و به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا از دلاور مردان عرصه دفاع، تجلیل و تقدیر صورت گیرد، بیان داشت: همانگونه که امام راحل فرمودند در این جنگ، تمام کفر در برابر تمام ایمان ایستاده لیکن پیروزی ایمان پیروزی ارزش ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ما با عنوان افرادی که در دوران پسادفاع و آرامش حضور داریم، باید شاخص هایی که مجاهدان ما داشتند و شهدای ما بخاطر آن بزرگ و ارزشمند و جاودانه شدند را احصاء کنند، بیان کرد: باید به عنوان یک رسالت دینی و انقلابی و وظیفه شخصی، در ایام دفاع مقدس از این عزیزان بر حسب توان تجلیل کرده و برنامه ها را به خوبی اجرایی کنیم.

استاندار سمنان تاکید کرد: باید توجه داشت تجمعات حداقلی و با رعایت فاصله اجتماعی اعمال شده و پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس رعایت شود تا جان و سلامت بچه های ارزشی و انقلابی ما که در این برنامه ها حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های دفاع مقدس سمنان با اجتماع حداقلی برگزار می شود

ویژه برنامه های دفاع مقدس سمنان با اجتماع حداقلی برگزار می شود