مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-16اقتصادي

سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی


وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان و توجه به این ظرفیت، یکی از راههای توسعه استان سمنان است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان و توجه به این ظرفیت، یکی از راههای توسعه استان سمنان است.

علیرضا آشناگر 25 شهریور در دیدار با عسگری مدیر عامل شرکت سهامی سیمان ایران که به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود به منظور تامین نیاز سیمان استان سمنان اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحدهای موفق و فعال استان است که سود آوری مناسب و توزیع به موقع سود این مجموعه، نشانگر توجه این شرکت به سهامداران است.

استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ارائه ی طرح توسعه ی این شرکت اضافه کرد: عدم ارائه ی طرح توسعه در آینده برای شرکت سیمان مشکل آفرین خواهد بود و لذا لازم است بمنظور سود آفرینی بیشتر این شرکت در آینده این طرح تهیه و ارائه شود.

آشناگر افزود: مشارکت شرکت تامین سیمان شاهرود در راه اندازی شرکت سیمان بیارجمند ، سرمایه گذاری مناسبی برای این مجموعه است که بسیار مفید و لازم می باشد آشناگر با اشاره به وجود بیش از 300 روز آفتابی در استان سمنان بر ضرورت استفاده بهینه از این انرژی و توانمندی تاکید و اظهار داشت : با درخواست شرکت سیمان شاهرود مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی

سمنان استانی با بیش از 300 روز آفتابی