مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-16سياسي

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی ها/راه اندازی 210 مرکز واکسیناسیون در پایتخت


فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن تشریح آخرین اطلاعات از روند واکسیناسیون شهروندان تهرانی، گفت: هم اکنون بیش از 210 مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفته و سه شیفته در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند.

- فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن تشریح آخرین اطلاعات از روند واکسیناسیون شهروندان تهرانی، گفت: هم اکنون بیش از 210 مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفته و سه شیفته در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز پنجشنبه 25 شهریورماه 1400 در آیین بهره برداری از مرکز شبانه روزی واکسیناسیون شهید مدافع سلامت شهیده عصمت سربیشه ای، گفت: در این مرکز حدود 3500 دوز واکسن تزریق می شود که با توجه به ظرفیت بالای مرکز آمار مذکور قابلیت افزایش تا 10هزار دوز واکسن در روز را داراست.

وی با اشاره به شتاب بالای واردات واکسن کووید19 به کشور از راه اندازی 210 مرکز مختلف واکسیناسیون در پایتخت کشور خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون بیش از 210 مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفته و سه شیفته در حال خدمت رسانی به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی ها/راه اندازی 210 مرکز واکسیناسیون در پایتخت

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی ها/راه اندازی 210 مرکز واکسیناسیون در پایتخت