مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-16اقتصادي

نحوه پرداخت تسهیلات مسکن جوانان در سیستان و بلوچستان اعلام شد


معاون مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در شهرهای استان را اعلام کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات پرداختی به دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در شهرهای استان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بهزاد کیانی اصیل بیان کرد: هم اکنون سقف تسهیلات از محل حساب پس انداز مسکن جوانان در پایان دوره سپرده گذاری 15 ساله برای افتتاح کنندگان این حساب در سال جاری در تمامی شهرهای استان 700 میلیون تومان با نرخ 9 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 20 سال می باشد.

معاون مدیر شعب بانک مسکن استان گفت: حساب پس انداز مسکن جوانان ماهیتا یکی از انواع حسابهای سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده که با هدف تامین آتیه فرزندان در حوزه مسکن طراحی شده است تا دغدغه خانواده ها برای مسکن فرزندانشان از مسیر پس انداز تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: مدت انتظار برای دریافت تسهیلات مسکن جوانان بین 5 تا 15 سال است و دریافت حداکثر سقف این تسهیلات 700 میلیون تومان خواهد بود.

کیانی تاکید کرد: همچنین افراد پس از 5 سال سپرده گذاری تسهیلات 300 میلیون تومانی را دریافت کرده و نرخ تسهیلات حساب پس انداز برای مدت بازپرداخت حداکثر 5 سال، 6 درصد و بیش از آن 9 درصد در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت تسهیلات مسکن جوانان در سیستان و بلوچستان اعلام شد

نحوه پرداخت تسهیلات مسکن جوانان در سیستان و بلوچستان اعلام شد