مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-16ورزشي

واحدهای صنعتی در حوزه ورزش ورود کنند


نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس گفت: شرکت ها و واحدهای صنعتی ما باید در راستای فعالیت ها اجتماعی خود در حوزه ورزش هم ورود کنند البته باید مشوق هایی نیز در این زمینه بوجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمد سبزی در آیین دیدار هیئت های ورزشی ساوه با نماینده، مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار ساوه اظهار کرد: کسی نمیتواند منکر نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی جامعه شود و باید به نقش ورزش در جامعه بیش از قبل توجه کرد.

وی با بیان اینکه کارگروه های مختلفی در دفتر نماینده مردم در مجلس از جمله کارگروه ورزش برای بررسی مشکلات وجود دارد گفت: در این کارگروه ها مشکلات موجود در حوزه های مختلف رصد و با دعوت از مسئولان امر برای رفع موانع تلاش میشود.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به ظرفیت های بالقوه ساوه در صنعت گفت: شرکت ها و واحدهای صنعتی ما باید در راستای فعالیت ها اجتماعی خود در حوزه ورزش هم ورود کنند البته باید مشوق هایی نیز در این زمینه بوجود آید.

سبزی تصریح کرد: شهرستان ساوه در بحث درآمد های ملی و استانی سهم سهم شهر ما شده اما اعتبار ما را به جاهای دیگر اختصاص دادند لذا باید یک سهم مشخصی برای شهر ساوه تعیین شود و مابقی آن بر اساس شاخص های جمعیتی توزیع شود سبزی حضور صاحبان صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی در حوزه ورزش ورود کنند

واحدهای صنعتی در حوزه ورزش ورود کنند