مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-16اقتصادي

3 روز تا آغاز پروازهای اربعین/ اطلاعات زوار نرسید؛ فروش بلیت شروع نشد


در حالی که طبق وعده سازمان هواپیمایی قرار بود فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب شرکت های هواپیمایی داخلی از امروز آغاز شود، هیچ یک از شرکت ها هنوز فروش بلیت را آغاز نکرده اند و پیگیری ها حکایت از آن دارد هنوز اطلاعات زوار به سازمان هواپیمایی نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع کرونا، به صورت حمل و نقل هوایی خواهد بود.

ثبت نام در سامانه سماح، اخذ ویزای عراق، تزریق هر 2 دوز واکسن و تست منفی کرونا با اعتبار 72 ساعت، از دیگر الزامات سفر اربعین امسال است و زواری که قصد تشرف دارند باید حتما این شرایط را داشته باشند.

پیش از این، ثبت نام متقاضیان در سامانه سماح آغاز و پس از نام نویسی متقاضیان  ثبت نام متوقف شد چون به هر حال امکان اعزام بیش از 60 هزار زائر به این سفر معنوی وجود ندارد.

اعزام این زوار از طریق حمل و نقل هوایی و منوط به اخذ ویزای عراق است، بنابراین مقرر شد زواری که ویزای عراق را اخذ کرده اند و شرایط گفته شده را دارند، از امروز 25 شهریور، نسبت به تهیه بلیت پروازهای نجف آن هم با نرخ مصوب، اقدام کنند.

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ، با مساعدت ویژه انجمن شرکت های هواپیمایی نرخ های نهایی پروازهای اربعین مصوب شد که در این راستا در مسیر مشهد - نجف - مشهد 6 میلیون تومان و یکطرفه 4 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روز تا آغاز پروازهای اربعین/ اطلاعات زوار نرسید؛ فروش بلیت شروع نشد

3 روز تا آغاز پروازهای اربعین/ اطلاعات زوار نرسید؛ فروش بلیت شروع نشد