مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-16سياسي

اولیانوف: بررسی مسأله ایران در شورای حکام پایان یافت


نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین از خاتمه رسیدگی به پرونده ایران در شورای حکام خبر داد و از تاکید این شورا بر لزوم ازسرگیری مذاکرات وین سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در پیامی توییتری، از پایان بررسی مسائل مربوط به پرونده هسته ای ایران در جلسه جاری شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

وی در این باره نوشت: دیدگاه غالب آن بود که زمان آن رسیده که تهران به همکاری با آژانس در راستای حل و فصل مسائل مهم، شدت ببخشد.

حکام آژانس همچنین خواستار ازسرگیری مذاکرات وین شدند.

این در حالی است که وی پیشتر خواستار پرهیز از سیاسی کردن همکاری با ایران شده و گفته بود مسائل باقی مانده مبنی بر کشف آثار مواد هسته ای ناچیز است و باتوجه به ماهیت قدیمی و عدم وجود خطر از نظر اشاعه سلاح هسته ای در حال حاضر ارزش توجه و دقت زیاد از سوی شورای حکام را ندارد.

اولیانوف این را نیز افزود که سیاسی کردن موضوع هسته ای ایران، فقط مانع ادامه کار مناسب در این زمینه خواهد شد و ما باید توجه خود را بر امور جاری و اهداف موجود متمرکز کنیم.

این در حالی است که کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین تاکید کرده است که این کشور خواهان مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: بررسی مسأله ایران در شورای حکام پایان یافت

اولیانوف: بررسی مسأله ایران در شورای حکام پایان یافت