مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-16سياسي

آیت الله مکارم: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است


برای این که مشکلات اقتصادی حل شود باید جلوی افراد فاسد و مفسد گرفته شود، سه گروه هستند که کار اقتصاد مملکت را خراب می کنند، - وی ادامه داد: برای این که مشکلات اقتصادی حل شود باید جلوی افراد فاسد و مفسد گرفته شود، سه گروه هستند که کار اقتصاد مملکت را خراب می کنند، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: امنیت در کشور ما خوب است و در مجموع ناامنی نداریم اما راجع به مسائل اقتصادی همچنان نگران هستیم و معتقدیم توفیق دولت سیزدهم و رییس جمهوری در گرو حل مسائل و معضلات اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی روز پنجشنبه در دیدار وزیر اطلاعات اضافه کرد: انتظار داریم تحولی در عرصه اقتصادی و سفره مردم ایجاد شود که البته هنوز آثارش نمایان نیست.

وی ادامه داد: برای این که مشکلات اقتصادی حل شود باید جلوی افراد فاسد و مفسد گرفته شود، سه گروه هستند که کار اقتصاد مملکت را خراب می کنند، گروهی همان افراد قاچاقچی هستند که از طریق قاچاق اجناس و کالا و بعضا زد و بند با برخی از مسئولان، کار خود را به پیش می برند.

این مرجع تقلید افزود: دسته دیگر رانت خواران اند که اجازه نمی دهند اقتصاد کشور سامان پیدا کند؛ آنان از دولت تسهیلات بسیار خوبی می گیرند و بعد هم به تعهدات خود عمل نمی کنند؛ همان کالا و اجناسی که با قیمت پایین خریده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است

آیت الله مکارم: توفیق دولت سیزدهم در گرو حل مشکلات اقتصادی است