مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-16سياسي

نشست مدیران وزارت کار با تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان جنوبی


در راستای سفر رییس جمهوری به خراسان جنوبی و دستور وزیر تعاون، هیئتی به ریاست حاتم شاکرمی، معاون روابط کار این وزارت به شهرستان طبس سفر کرد.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راستای سفر رییس جمهور به شهرستان طبس و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیئتی به ریاست حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و متشکل از مدیرکل روابط کار و جبران خدمت و مدیرکل بازرسی کار به شهرستان طبس سفر کرد.

در این سفر مدیران کل حوزه معاونت نشست های تخصصی با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازرسی این شهرستان برگزار و موضوعات مختلف مربوط به این حوزه را بررسی کردند.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت: عدم تجمعات کارگری خراسان جنوبی نشان دهنده نشاط و پویایی در استان است مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عملکرد 40 درصدی آرا سازشی و عدم تجمعات کارگری در استان خراسان جنوبی نشان دهنده نشاط و پویایی است.

کوروش یزدان در نشست تخصصی و هم اندیشی منتخبین اعضای مراجع حل اختلاف و کارشناسان روابط کار مرکز استان خراسان جنوبی که با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ سازش در مراجع حل اختلاف افزود: ترویج این فرهنگ علاوه بر اعتقاد مراجع حل اختلاف به اثرات مطلوب آن باعث رزق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیران وزارت کار با تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان جنوبی

نشست مدیران وزارت کار با تشکل های کارگری و کارفرمایی خراسان جنوبی