مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-16فناوري

برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل


پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE 2021) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می شود.

- پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE 2021) با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در دانشگاه صنعتی شاهرود به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایرانسل، این کنفرانس، طی روزهای 24 و 25 شهریور ماه 1400 در حال برگزاری است و دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، فردا در روز پایانی آن، سخنرانی خواهد کرد.

همچنین دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پروفسور حلیم یانیکومروقلو استاد دانشگاه کارلتون کانادا، دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.

پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE 2021) توسط دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهرود به صورت آنلاین و با حمایت ایرانسل برگزار می شود و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، پژوهشگاه فضایی ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه شهید چمران اهواز و برخی دیگر از مراکز علمی و پژوهشی، در این کنفرانس حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل

برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل