مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-16فرهنگي

بازگشت تئاترهای برادوی به دنیای سرگرمی


شب پیش (14 سپتامبر) اولین نمایشی که کارش را در برادوی شروع کرد نمایش موفق «همیلتون» بود که لین مانوئل میراندا کارگردان آن به تماشاگران خوشامد گفت.

- شب پیش (14 سپتامبر) اولین نمایشی که کارش را در برادوی شروع کرد نمایش موفق همیلتون بود که لین مانوئل میراندا کارگردان آن به تماشاگران خوشامد گفت.

تئاترهای برادوی که از مارس 2020 بسته مانده اند و قرار است کارشان را دوباره شروع کنند، دیروز با نمایش همیلتون و 4 نمایش دیگر اولین تجربه خود را در دوران پس از کرونا ثبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسینماپرس به نقل از یاهو نیوز، تئاترهای برادوی که از زمان شیوع کرونا بسته مانده اند، درهایشان را دوباره باز می کنند.

در حالی که اندور کومو فرماندار نیویورک در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرده بود که تئاترهای برادوی دوباره فعالیت های خود را شروع می کنند اما سوال هایی که درباره کاهش ظرفیت نمایش ها و تمرین بازیگران وجود داشت موجب شد تا مالکان تئاترها ماه سپامبر را برای شروع فعالیت هایشان انتخاب کنند.

صنعت نمایش آمریکا همچنین امیدوار است که با برگزاری مراسم جوایز تونی به انتخاب بهترین های فصل 2020-2019 بپردازد.

شب پیش (14 سپتامبر) اولین نمایشی که کارش را در برادوی شروع کرد نمایش موفق همیلتون بود که لین مانوئل میراندا کارگردان آن به تماشاگران خوشامد گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تئاترهای برادوی به دنیای سرگرمی

بازگشت تئاترهای برادوی به دنیای سرگرمی