مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-16سياسي

اقدامات عمرانی گسترده ای در سیستان و بلوچستان آغاز شده است


استاندار سابق سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات عمرانی گسترده ای در سال های اخیر در این سیستان و بلوچستان آغاز شده که استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده و این مسیر باید با توان بیشتر ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 25 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما مسئولان باید عدالت محور باشیم تا اصولگرا و اصلاح طلب و باید در دورانی که بار امانت خدمت به ما سپرده می شود، این امانت را به بهترین شکل به نفر بعدی بسپاریم که من همه توانم را برای این موضوع به کار گرفتم.

استاندار سابق سیستان و بلوچستان گفت: توصیه من به مدرس خیابانی تلاش برای خدمت صادقانه به مردم صبور و شریف سیستان و بلوچستان است و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

وی بیان کرد: در دوران خدمت در این استان همواره مدیون خلق پسندیده این مردم بوده ام و تلاش کرده هر چه در توان دارم برای خدمت به مردم به کار بگیرم که امیدوارم بنده را حلال کنند.

موهبتی تصریح کرد: اقدامات عمرانی گسترده ای در سال های اخیر در سیستان و بلوچستان آغاز شده که استان را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کرده و این مسیر باید با توان بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عمرانی گسترده ای در سیستان و بلوچستان آغاز شده است

اقدامات عمرانی گسترده ای در سیستان و بلوچستان آغاز شده است