مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-16سياسي

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تهرانی


مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برای 30 نفر از طلاب حوزه علمیه تهران در حرم مطهر خبرداد و گفت: - حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام فرمانی معروف به عمو روحانی مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی ویژه طلاب حوزه علمیه استان تهران برگزار می شود که 30 نفر از طلاب جوان سطح مقدمات حوزه در این دوره شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: این دوره صبح و عصر امروز و فردا هم زمان با 25 و 26 شهریورماه با هدف آشنایی طلاب جوان با روش های تربیت کودک و نوجوان برگزار می شود تا طلاب در سفرهای تبلیغی خود بتوانند دوره هایی را برای کودکان و نوجوانان برگزار کنند.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در پنج سرفصل اصول تربیتی کودک و نوجوان، شعر کودک، کارگاه قصه گویی، کارگاه خلاقیت و کارگاه بازی های معارفی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه ترویج آموزه های دینی میان کودکان نیازمند هنر و تخصص ویژه است، اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در حرم مطهر بتوانیم هنر تبلیغ دین در میان کودکان و نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تهرانی

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تهرانی