مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-16بين الملل

راهکار مقابله با خستگی اینترنتی در دنیای همه گیری


نتایج بررسی ها نشان می دهد با توجه به اینکه اکثر افراد فناوری را ضروری می دانند اما با استفاده دائمی از آن موافق نیستند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج بررسی ها نشان می دهد با توجه به اینکه اکثر افراد فناوری را ضروری می دانند اما با استفاده دائمی از آن موافق نیستند.

به نقل از سایکولوژی نیوز، یک سوم بزرگسالان در تلاش برای کاهش زمان استفاده از صفحات نمایشی در زمان همه گیری هستند و 72 درصد از والدین می گویند که فرزندان آنان زمان بیشتری را نسبت به قبل از همه گیری با صفحات نمایشی می گذرانند.

ارتباط دیجیتالی، خستگی اینترنتی و غلبه بر استرس دیجیتال از مهمترین موارد است که در ذیل آنها را بررسی کرده ایم.

ارتباط دیجیتالی افراد پیش از همه گیری نیز به طور فعال در رسانه های اجتماعی حضور داشتند و فعالیت آنان شامل سفر، ملاقات با دوستان و همکاران و موارد دیگری بود که همه به صورت دیجیتالی انجام می شد اما ارتباط دیجیتالی در شیوع بیماری همه گیر معنای کاملا جدیدی به خود گرفت و در حال حاضر، بسیاری از افراد استفاده از ارتباط تصویری و موارد مرتبط با آن را یادگرفته اند.

والدین و به ویژه افرادی که در خانه آموزش آنلاین برای کودکان داشتند، موقعیت های جدیدی را تجربه کردند که شامل نظارت بر آموزش از راه دور فرزندان بود و توانستند موارد مرتبط با آن را یاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مقابله با خستگی اینترنتی در دنیای همه گیری

راهکار مقابله با خستگی اینترنتی در دنیای همه گیری