مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-16اجتماعي

هانی و هنا بجای شما به اربعین می روند/ پیشکشی باران برای بچه های مشایه


در پی یک نذر فرهنگی، 3 سال است که عروسک های هانی و هنا توسط بانوان جهادگر گروه مهلا در استان قزوین تولید می شوند تا به دستان کوچک کودکان عراقی که در مسیر پیاده روی اربعین به زوار خدمت می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هنا و هانی دو عروسکی هستند که 3 سال است در پی یک نذر فرهنگی، به همت گروه جهادی مهلا راهی پیاده روی عظیم کار ما سال 98 با یک نذر شخصی شروع شد، من چون تاکنون در پیاده روی اربعین شرکت نکرده و حتی کربلا هم نرفته بودم، همیشه دلم می خواست بتوانم برای بچه هایی که در این مسیر خدمت می کنند، کاری کنم تا دلشان شاد شود.

این موضوع را با دوستانم در میان گذاشتم و طرحی را که در ذهنم بود توضیح دادم و گفتم خیلی دلم می خواهد برای بچه های عراقی که در مسیر پیاده روی اربعین پذیرایی و خدمت رسانی می کنند کاری انجام دهیم و به فراخور سن آن ها عروسک هایی درست کنیم و برایشان بفرستیم.

دوستان و در رأس آنان خانم امیری، فعال رسانه ای و فرهنگی استان که در ماه های گذشته ایشان را از دست دادیم، از این طرح استقبال کردند و سپس جلساتی را برای نحوهٔ اجرایی کردن طرح برگزار کردیم.

وی ادامه می دهد: چند طرح آماده شد و چند نمونه عروسک با همکاری یکی از دوستانی که در کار تولید عروسک بود، تولید شد و در نهایت به این طرح رسیدیم که عروسک ما سبک ایرانی اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی و هنا بجای شما به اربعین می روند/ پیشکشی باران برای بچه های مشایه

هانی و هنا بجای شما به اربعین می روند/ پیشکشی باران برای بچه های مشایه