مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-16سياسي

راه اندازی پویش عمود 1452 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به پویش عمود 1452 گفت: این پویش باهدف سمت و سو دادن به تولیدات پژوهشی، ادبی و هنری اربعین و هم افزایی با مخاطبان به خصوص قشر دانشگاهی برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر موضوع اربعین حسینی و اشتیاق علاقمندان برای این سفر و محرومیت آنها به دلیل شرایط موجود کرونایی، بر آن شدیم این پویش را در آستانه اربعین حسینی و با هدف سمت و سو دادن به تولیدات پژوهشی، ادبی و هنری اربعین و هم افزایی با مخاطبان مشتاق به خصوص قشر دانشگاهی کشور برگزار نماییم.

حجت الاسلام مطهری پور با اشاره به بخش های مختلف این پویش اظهار داشت: این پویش در 5 بخش کتابخوانی، ادبی، مقاله نویسی، ایده های اربعینی و رسانه، که هرکدام تعدادی زیر بخش دارند با موضوعات خاطره اربعین، نگاه نو به اربعین، نقش دانشگاه در تبیین فرهنگ اربعین و چالش های فرهنگی اربعین برگزار خواهد شد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: جوایز این پویش ده هدیه نقدی پنج میلیون ریالی و هدایای فرهنگی بوده و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه صفر و نحوه ارسال از طریق سامانه پویش به نشانی pouyesh.

labbayk.

ir است.

وی افزود: از دیگر بخش های این پویش قرائت سوره یاسین و ختم صلوات و هدیه آن به روح مطهر سیدالشهدا (علیه السلام) و دیگر شهدای کربلاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش عمود 1452 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

راه اندازی پویش عمود 1452 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان