مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-16اجتماعي

2 بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی بااشاره به واگذاری چهار بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی، گفت: دو بنای تاریخی دیگر این استان نیز در راه واگذاری به بخش خصوصی است.

- مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور: 2 بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی بااشاره به واگذاری چهار بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی، گفت: دو بنای تاریخی دیگر این استان نیز در راه واگذاری به بخش خصوصی است.

هادی میرزایی در نشست امروز(25 شهریور) با معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، بااشاره به اهمیت واگذاری بناها و خانه های تاریخی به بخش خصوصی، اظهارکرد: صندوق احیاء و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور نسبت به تعیین تکلیف و اعطای کاربری مناسب و در خور شأن آثار و بناهای در مالکیت خود به منظور باز زنده سازی آنها طبق نیاز روز جامعه اقدام می کند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه هشت بنای تاریخی در مالکیت این صندوق قرار دارد، گفت: از این تعداد تاکنون خانه تاریخی سوری، فیض مهدوی، زرشکیان و حمام نظام به بخش خصوصی واگذار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود

2 بنای تاریخی کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود