مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-16بين الملل

آشوری: رسیدن سوخت ایران به لبنان شکست همزمان محاصره و تحریم بود


رسیدن سوخت ایران به لبنان و شکست همزمان محاصره و تحریم بر علیه جبهه مقاومت، نشانه پویایی و عظمت ایران اسلامی در منطقه و افزایش عمق نفوذ راهبردی ایران است.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: طی چند ماه اخیر با هدف اثرگذاری سوء بر اوضاع و حمل آن در روز جاری به لبنان، نمایشی تمام عیار بر علیه صهیونیست ها و نشانه روشنی بر شکست همزمان سیاست محاصره و تحریم بود.

وی با بیان این که اقتدار منطقه ای ایران موجب ثبات و حفظ توازن در منطقه شده است، خاطرنشان کرد: در این اقدام نه تنها محاصره لبنان که تحریم سوخت و میعانات گازی ایران شکسته شد و محموله سوخت ایران به سوریه رسید و از آن جا به لبنان حمل خواهد شد و این نشانه دیگری بر پیروزی مقاومت در منطقه با وجود تهدیدهای مستمر دشمنان است.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین تصریح کرد: جهان در حال خارج شدن از معادلات دوسویه استکباری است و مهم ترین مولفه در این زمینه مقاومت ملت ها است که ضمن حفظ انسجام درونی، مولفه های قدرت خویش را تقویت کند.

آشوری در بخش دیگری از این گفت وگو، خروج آمریکا از منطقه پس از دو دهه اشغالگری را نشانه ای از شکست سیاست های استعماری عنوان کرد و گفت: باید به شدت مراقب سیاست ناامن سازی کشورهای منطقه از طریق توطئه های جدید آمریکایی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: رسیدن سوخت ایران به لبنان شکست همزمان محاصره و تحریم بود

آشوری: رسیدن سوخت ایران به لبنان شکست همزمان محاصره و تحریم بود