مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-16ورزشي

اعلام تغییرات مالی AFC در لیگ قهرمانان آسیا/ یارانه سفر کاهش یافت


با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد یارانه سفر تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا کاهش یابد و همچنین 5 درصد از پاداش قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها کسر می شود.

- ، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین تصمیمات مالی خود یارانه سفر تیم ها به کشورهای دیگر را برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کاهش داده است.

AFC حتی تهدید کرده است در صورت عدم رعایت مواد 51، 52 و 53 آیین نامه مربوط به محل اقامت، میزبانی از رقبا و نمایندگان کنفدراسیون این یارانه را به تیم ها نمی دهد.

بر اساس تصمیم اخیر، یارانه های AFC به این ترتیب کاهش یافته است: مرحله مقدماتی و پلی آف: از 40 هزار دلار به 30 هزار دلار مرحله گروهی تا نیمه نهایی: از 60 هزار دلار به 45 هزار دلار فینال: از 120 هزار دلار به 90 هزار دلار کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود به فدراسیون ها و باشگاه ها اعلام کرده است: حقوق باشگاه ها پرداخت نمی شود، مگر اینکه اطمینان حاصل شود که دستورالعمل های مواد 51، 52 و 53 انجام شده یا به آنها پایبند بوده اند.

با وجود تغییر در یارانه پرداختی به باشگاه ها، تغییری در پاداش ها ایجاد نشده است و هر تیم در صورت برد 50 هزار دلار و در صورت تساوی 10 هزار دلار دریافت می کند.

علاوه بر این پاداش صعود از مراحل مختلف به این ترتیب است: 100 هزار دلار برای صعود به مرحله یک هشتم 150 هزار دلار برای صعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تغییرات مالی AFC در لیگ قهرمانان آسیا/ یارانه سفر کاهش یافت

اعلام تغییرات مالی AFC در لیگ قهرمانان آسیا/ یارانه سفر کاهش یافت