مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-16سياسي

خدمات حمل ونقل در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بهبود می یابد


اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر بندرعباس طی بازدیدی با همراهی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مشکلات مربوط به شهرک پیامبر اعظم را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراحی، عیسی عباسی، یعقوب دبیری نژاد و فریده عامری به عنوان رییس و اعضای کمیسیون ارزیابی حقوقی و معماری و شهرسازی با همراهی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر شهرداری، با هدف بررسی وضعیت حمل و نقل در شهرک پیامبر اعظم از این مجموعه بازدید کردند.

حسین اخلاقی، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری طی این بازدید درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص حمل و نقل از جمله احداث چند ایستگاه، اختصاص 8 دستگاه اتوبوس و نصب علائم ترافیکی در شهرک پیامبراعظم، توضیحاتی ارائه کرد.

وی عنوان کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در راستای خدمت رسانی به شهروندان، تمام تلاش خود را جهت ارتقاء کیفیت به کار گرفته و مشکلات حمل و نقل موجود بررسی و در کوتاهترین زمان رفع خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری سراحی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز یادآورشد: تامین علائم ترافیکی و نصب چراغ راهنمایی در نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حمل ونقل در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بهبود می یابد

خدمات حمل ونقل در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس بهبود می یابد