مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-16سياسي

لزوم توسعه متوازن و حفظ مرکزیت حرم مطهر در گسترش شهر مشهد


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توسعه مشهد نباید به گونه ای صورت پذیرد که در آینده شاهد دو بافت قدیم و جدید باشیم، بر لزوم توسعه متوازن شهر مشهد با محوریت حرم مطهر برای جلوگیری از این آسیب تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه توسعه مشهد نباید به گونه ای صورت پذیرد که در آینده شاهد دو بافت قدیم و جدید باشیم، بر لزوم توسعه متوازن شهر مشهد با محوریت حرم مطهر برای جلوگیری از این آسیب تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدارهای جداگانه حسن موحدیان، رییس شورای اسلامی و سیدعبدالله ارجایی، شهردار مشهد که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن امیدواری برای شتاب گیری بیش از پیش خدمات عمرانی و رفاهی شهرداری در دوران جدید، اظهار کرد: نباید توسعه مشهد به گونه ای صورت پذیرد که در آینده شاهد دو بافت قدیم و جدید در شهر باشیم، با توجه به نحوه رشد شهر هم اکنون این نگرانی به طور جدی وجود دارد که در آینده تمام آثار شهری و امکانات به یک سمت شهر برود و مناطق پیرامونی حرم مطهر به بافت قدیمی شهر مبدل شوند.

وی با بیان اینکه شهر مشهد به واسطه وجود بارگاه شریف رضوی ایجاد شده و نام آن نیز به اعتبار شهادتگاه امام رضا(ع) گذاشته شده است، ابراز کرد: مرکزیت حرم مطهر در مشهد باید حفظ و توسعه شهر حول محور حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه متوازن و حفظ مرکزیت حرم مطهر در گسترش شهر مشهد

لزوم توسعه متوازن و حفظ مرکزیت حرم مطهر در گسترش شهر مشهد