مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-16سياسي

2 کتاب با موضوع زندگی نامه آیت الله خیری در دامغان رونمایی شد


آیین رونمایی دو کتاب «واعظ پارسا»و«به احترام مادر» تألیف حجج الاسلام مصطفی ترابی و سید سعید شاهچراغی در قالب ویژه برنامه بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج غلامحسین خیری ورکیانی رونمایی شد.

- ، آیین رونمایی دو کتاب واعظ پارسا و به احترام مادر تألیف حجج الاسلام مصطفی ترابی و سید سعید شاهچراغی در قالب ویژه برنامه بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج غلامحسین خیری ورکیانی پیش از ظهر پنجشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار شد، جمعی از خانواده مرحوم خیری از مفاخر و اندیشمندان دامغان نیز حضور داشتند.

مرحوم آیت الله حاج غلامحسین خیری در سال 1260 شمسی در روستای ورکیان در پنج کیلومتری جنوب دامغان متولد شد و مرحوم خیری در حوزه های علمیه بهشهر، مشهد مقدس و نجف اشرف به تحصیل علوم دینی مشغول و در حوزه های علمیه تهران و دامغان به تدریس فعالیت داشت و در سال 1335 شمسی دار فانی را وداع و در آستان مقدس بکیر ابن اعین دامغان دفن شد.

آن مرحوم واعظ و سخنرانی دانا و مؤلف پنج اثر پژوهشی در نظم و نثر است و آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان مرحوم آیت الله مهدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتاب با موضوع زندگی نامه آیت الله خیری در دامغان رونمایی شد

2 کتاب با موضوع زندگی نامه آیت الله خیری در دامغان رونمایی شد