مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-16اجتماعي

بهره برداری از 10 پروژه آموزشی و ورزشی تا آغاز سال تحصیلی جدید در خرم آباد


تعداد 10 پروژه آموزشی و ورزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی در قالب 9 واحد آموزشی شامل 40 کلاس درس و یک سالن ورزشی ساخته شده توسط سازمان نوسازی مدارس با همکاری خیرین مدرسه ساز در روزهای منتهی با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: تعداد 10 پروژه آموزشی و ورزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی در قالب 9 واحد آموزشی شامل 40 کلاس درس و یک سالن ورزشی ساخته شده توسط سازمان نوسازی مدارس با همکاری خیرین مدرسه ساز در روزهای منتهی با آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح و به بهره برداری می رسد.

جعفر طولابی در جلسه شورای آموزش وپرورش خرم آباد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد از آغاز احداث فضاهای آموزشی مورد نیاز در سایت های مسکن مهر توسط سازمان نوسازی مدارس از آبان ماه امسال خبر داد.

وی با بیان این نکته که حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمین و خانواده های آن ها در اولویت است، افزود: انجام دقیق تمهیدات بهداشتی لازم نظیر تنظیف و ضدعفونی دقیق مدارس و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز مهمترین دغدغه والدین دانش آموزان است و رعایت این اصول موجب جلب اعتماد اولیا خواهد شد.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان به طور کامل انجام شده است، تصریح کرد: طی 2 هفته آینده نیز واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 پروژه آموزشی و ورزشی تا آغاز سال تحصیلی جدید در خرم آباد

بهره برداری از 10 پروژه آموزشی و ورزشی تا آغاز سال تحصیلی جدید در خرم آباد