مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-16سياسي

همایش تجلیل از 1200 پیشکسوت دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان گفت: همایش بزرگ تقدیر از یک هزار و 200 پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت همزمان در هشت شهرستان و با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رییس جمهور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس استان سمنان که صبح پنجشنبه به میزبانی مرکز فرهنگ دفاع مقدس سمنان برگزار شد، با بیان اینکه همایش یک هزار و 200 نفری رزمندگان و پیشکسوتان استان یکی از برنامه های شاخص روز نخست هفته دفاع مقدس استان است، تاکید کرد: در این مراسم به نمایندگی از رزمندگان استان از این تعداد پیشکسوت دوران فخر و افتخار تقدیر می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت همزمان با ویدئوکنفرانس در هشت شهرستان استان سمنان برگزار می شود، بیان کرد: در این مراسم رزمندگان، مسئولان، پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و … حضور خواهند داشت و همچنین ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری از جمله بخش های آن است.

ما مقتدر هستیم مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: شعار برنامه های هفته دفاع مقدس استان سمنان ما مقتدر هستیم است لذا با این محوریت پنج همایش بزرگ در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود که از جمله آن می توان به همایش تجلیل از یک هزار و 200 رزمنده استان، همایش تقدیر از سربازان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از 1200 پیشکسوت دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود

همایش تجلیل از 1200 پیشکسوت دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود