موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-16پزشكي

سرفه‎ های کرونایی را با طب سنتی شکست بدهید


روغن بنفشه، روغن بادام شیرین، روغن کدو و انواع روغن های حیوانی برای درمان سرفه های خشک و روغن زنجبیل و زیتون برای درمان سرفه های خلط دار موثر هستند.

- گروه زندگی: سرفه یکی از علائم شایع و البته آزارهنده کروناست.

برای خیلی از افراد تا چندماه بعد از بهبودی و منفی شدن تست کرونا نیز سرفه ها همچون یک بیماری قدیمی و کهنه باقی می مانند و ریه فرد را آزار می دهند.

با توجه به لزوم پوشیدن ماسک در معابر عمومی، سرفه داشتن از این هم سخت تر می شود و فرد بهبودیافته از کرونا را کلافه تر می کند.

در این گزارش راهکاریی از نگاه طب سنتی برای تخفیف سرفه ها در دوره درمان و از بین رفتن آنها در دوران نقاهت بعد از بیماری جمع آوری شده است.

این توصیه ها برای هر نوع سرفه دیگر مثل سرفه از ناشی سرماخوردگی هم مفید است.

طب سنتی به عنوان یک مکمل موثر در کنار دیگر درمان های پزشکی و دارویی می تواند به روند درمان بیماری ها کمک کند.

  غذاهای گرم و روان از قدیم برای درمان بیماری به خصوص آنهایی که با درگیری ریه و سرفه در ارتباط است، غذاهای گرم و روان توصیه می شد.

حریره ها دسته ای از غذاها هستند که علی رغم شکل ظاهری لطیف، بسیار مقوی هستند.

حریره نشاسته و مغزبادام مخصوصا اگر به آنها مقداری رازیانه و پودر بذر کتان و همچنین شیرینی طبیعی اضافه کنیم، درمان مناسبی برای گلودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفه‎ های کرونایی را با طب سنتی شکست بدهید

سرفه‎ های کرونایی را با طب سنتی شکست بدهید