مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 01:102021-09-15سياسي

روسیه خواستار پرهیز از سیاسی کاری آژانس درپرونده هسته ای ایران شد


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در جریان نشست شورای حاکم آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار پرهیز از سیاسی کردن همکاری با ایران شد.

- به نقل از ریانووستی، میخاییل اولیانوف ، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در جریان نشست شورای حاکم آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار پرهیز از سیاسی کردن همکاری با ایران شد.

به گفته اولیانوف، مسائل باقی مانده در مورد ایران درباره کشف آثار مواد هسته ای ناچیز است و باتوجه به ماهیت قدیمی و عدم وجود خطر از نظر انتشار سلاح هسته ای در حال حاضر ارزش توجه و دقت زیاد از سوی شورای حکام ندارد.

اولیانوف این را نیز افزود که سیاسی کردن موضوع هسته ای ایران، فقط مانع ادامه کار مناسب در این زمینه خواهد شد و ما باید توجه خود را بر امور جاری و اهداف موجود تمرکز کنیم.

نماینده روسیه همچنین از دبیرخانه آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشورهای عضو این آژانس خواست تا از تنش ها پیرامون این موضوع کاسته و از سیاسی شدن موضوع ها جلوگیری کنند و به همکاری های فنی توأم با آرامش با طرف ایرانی ادامه دهند، چون هر گونه سودجویی سیاسی و فشار از خارج فقط منجر به بن بست کشیده شدن مساله خواهد شد که از نظر مسکو غیرسازنده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خواستار پرهیز از سیاسی کاری آژانس درپرونده هسته ای ایران شد

روسیه خواستار پرهیز از سیاسی کاری آژانس درپرونده هسته ای ایران شد