مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-15سياسي

نماینده مجلس: محاکمه آقازادگان خواست عموم مردم است


رزمیان مقدم نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم گفت: تقاضا ما از دولت انقلابی این است که مواظب جریان تحریف و وارونه نشان دادگان عظمت،کارایی نظام و همچنین فرصت طلبانی که درصد نفوذ در بدنه نظام بوده با درایت نقشه شوم آن ها را نقش بر آب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعاده اموال نامشروع و محاکمه خائنان به ملت و سوء استفاده کنندگان از موقعیت های اجتماعی و آقازادگانی که عامل مشکلات مردم شدند خواست عموم مردم است.

حسن رزمیان مقدم در نشست علنی روز چهارشنبه(24 شهریورماه) در نطق میان دستور خود با گرامیداشت هفته مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: همت و تلاش جهادی دولتمردان باید جایگزین افرادی شود که مردم را از پشت شیشه دودی ماشین خود رصد می کردند و آن قدر خانه نشین و دور کار بودند که زخم بستر گرفته و از حضور بین مردم وحشت داشتند.

نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم ادامه داد: تقاضا ما از دولت انقلابی این است که مواظب جریان تحریف و وارونه نشان دادگان عظمت،کارایی نظام و همچنین فرصت طلبانی که درصد نفوذ در بدنه نظام بوده با درایت نقشه شوم آن ها را نقش بر آب کند.

وی افزود: اعاده اموال نامشروع و محاکمه خائنان به ملت و سوء استفاده کنندگان از موقعیت های اجتماعی و آقازادگانی که عامل مشکلات مردم شدند خواست عمومی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: محاکمه آقازادگان خواست عموم مردم است

نماینده مجلس: محاکمه آقازادگان خواست عموم مردم است