مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-15حوادث

دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح شهروندان


رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح 2 تن از شهورندان و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ غلامحسین زراعت کار، رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح 2 تن از شهروندان و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد و گفت: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو 206 که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به 2 تن از شهروندان حمله ور و آنان را از ناحیه دست و صورت زخمی و2 دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته اند.

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری این افراد اخذ شد، بیان کرد: با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان کارگر شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح شهروندان

دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح شهروندان