مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-15دانش

تشکیل کمیته مشترک برای اجرایی شدن همکاری های علمی ایران و چین


رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک برای اجرایی کردن همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری ایران و چین را ارائه کرد.

- به نقل از وزارت علوم، حسین سالار آملی در نخستین وبینار گذشته و چشم انداز زبان چینی و چین شناسی در ایران، پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک برای اجرایی نمودن همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری ایران و چین را ارائه کرد.

در این وبینار که با حضور مجازی معاون وزارت آموزش خلق چین و رؤسای دانشگاه های ایران و چین برگزار شد، سالار آملی با قدردانی ازدست اندر کاران این نشست به خصوص دانشگاه تهران و نمایندگی مؤسسه کنفسیوس چین، فرارسیدن پنجاهمین سال برقراری روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین راتبریک گفته و اظهار داشت: از همکاری بی شائبه دو کشور برای مبارزه با بیماری کویید 19 قدردانی می نمایم و امیدوارم به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس در سطح دنیا باشیم.

وی افزود: از ابتکار به عمل آمده به مناسبت پنجاهمین سال برقراری روابط دو کشور و تشکیل وبینار گذشته و چشم انداز زبان چینی و چین شناسی در ایران ، خرسندم و امیدوارم این نشست به اهداف خود دست یابد.

سالار آملی گفت: دو تمدن دیرین ایران و چین در دو سوی قاره کهن، نیاز به ارتباط عمیق علمی و فرهنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشترک برای اجرایی شدن همکاری های علمی ایران و چین

تشکیل کمیته مشترک برای اجرایی شدن همکاری های علمی ایران و چین