مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-15سياسي

سرانجام شهرداری بجنورد به کجا ختم می شود/ بجنورد، معطل تکمیل مدارک!


پس از روی کار آمدن شورای شهر ششم، اعضای این شورا با اعلام فراخوان نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کردند که پس از مدتی رای اکثریت اعضا به شخصی بود که هم اکنون بازنشسته است و حالا مرکز استان در انتظار صدور حکم بازگشت به کار وی است و شهرداری بجنورد نیز با سرپرست اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، پس از اتمام زمان حضور شورای پرحاشیه پنجم که اقدامات عجیبی، از استخر روباز بانوان و تلاش برای قرارداد با پیمانکاری مبهم برای پروژه رُز تا برگزاری جشنواره در محرم را در کارنامه داشت، شورای ششم با شعار و رویکردی جدید پا در صحن پارلمان شهری بجنورد گذاشت.

این شورا در همان شروع کار با برگزاری جلساتی در جهت هم افزایی برای انتخاب شهرداری در تراز شهر بجنورد برآمدند و برنامه ریزی هایی را انجام دادند.

طبق اعلام اعضای این شورا برای انتخاب شهردار بجنورد تصمیم بر انتشار فراخوان عمومی شد تا هرکسی که توانایی حضور در این مسئولیت را دارد پیش قدم شود و طبق صحبت با منابع آگاه، تعدادی آمدند و ثبت نام کردند و تعدادی نیز با پیگیری برخی اعضای شورای شهر ثبت نام کردند.

طبق گفته یکی از اعضای شورای شهر بیش از 30 نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که پس از بررسی ابتدایی مدارک، بیش از 20 نفر در لیست نهایی حضور داشتند که به مرحله بررسی رزومه راه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام شهرداری بجنورد به کجا ختم می شود/ بجنورد، معطل تکمیل مدارک!

سرانجام شهرداری بجنورد به کجا ختم می شود/ بجنورد، معطل تکمیل مدارک!