مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-15اقتصادي

برقراری پروازها بین ایران و افغانستان/راه اندازی مجدد پروازهای مشهد-کابل


پروازهای مسافری بین ایران و افغانستان که تا پیش از این به دلیل شرایط فرودگاه کابل و اتفاقات افغانستان لغو شده بود مجدداً برقرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از اتفاقات اخیر در کشور افغانستان و شرایط فرودگاه کابل شرکت های هواپیمایی دنیا پروازهای خود را به فرودگاه کابل متوقف کردند اما با  عادی شدن شرایط در کشور افغانستان و فرودگاه کابل مجدداً برخی شرکت های هواپیمایی به این فرودگاه پرواز دارند.

در حال حاضر شرکت های هواپیمایی قطری و امارات به فرودگاه کابل می روند همچنین پرواز چارتری مشهد ـ کابل که توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شد مجدداً برقرار شده است.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی از آن است که طبق مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و سازمان هواپیمایی کشوری عراق مجوز پروازهای روتین بین مشهد و کابل برقرار شده است و امروز شرکت هواپیمایی ماهان در قالب پرواز چارتری تعدادی مسافر را به فرودگاه کابل برد و در حال حاضر این هواپیمای مسافری به همراه مسافران در حال برگشت به تهران است.

  پیش از این پروازهای مسافری چارتری بین مشهد و کابل توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شد و هفته ای دو پرواز چارتری توسط هواپیمای این شرکت هواپیمایی در مسیر مشهد ـ کابل ـ مشهد برقرار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پروازها بین ایران و افغانستان/راه اندازی مجدد پروازهای مشهد-کابل

برقراری پروازها بین ایران و افغانستان/راه اندازی مجدد پروازهای مشهد-کابل