مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-15بين الملل

گانتس: اسراییل بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده با ایران را می پذیرد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران، تاکید کرد اسراییل مایل به پدیرفتن بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده از سوی آمریکا با ایران خواهد بود.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم علیه ایران، تاکید کرد اسراییل مایل به پدیرفتن بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده از سوی آمریکا با ایران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشریه فارن پالیسی، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت و گویی با این نشریه درباره توافق هسته ای ایران گفت، اسراییل مایل به پدیرفتن بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده از سوی آمریکا با ایران خواهد بود اما مقامات اسراییلی از طرف دیگر به واشنگتن فشار می آورند تا یک نمایش قدرت جدی را در صورت شکست خوردن مذاکرات با ایران از خود نشان دهد.

فارن پالسی نوشت این گفت و گوی اختصاصی با گانتس به نظر می رسد بازتاب دهنده تغییری در سیاست اسراییل است که در دوره بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به شدت مخالف توافق هسته ای سال 2015 بود و تنها هدفش کارشکنی در آن بود.

گانتس در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انجام شده از سوی دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای بازگشت به توافق با ایران، اظهار کرد: رویکرد فعلی آمریکا مبنی بر بازگرداندن برنامه هسته ای ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتس: اسراییل بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده با ایران را می پذیرد

گانتس: اسراییل بازگشت به یک توافق هسته ای مذاکره شده با ایران را می پذیرد