مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-15ورزشي

مدیرعامل باشگاه: پورموسوی به اردو نیاید، تصمیم دیگری می گیریم


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که پورموسوی استعفا نداده و در حال حاضر سرمربی این تیم است، گفت: او به دلیل یکسری کارهای اداری در اردو حاضر نشده است اما اگر به هر دلیلی در ادامه در اردوی تیم حاضر نشود، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که پورموسوی استعفا نداده و در حال حاضر سرمربی این تیم است، گفت: او به دلیل یکسری کارهای اداری در اردو حاضر نشده است اما اگر به هر دلیلی در ادامه در اردوی تیم حاضر نشود، ممکن است تصمیم دیگری گرفته شود زیرا نمی توانیم معطل بمانیم.

محمد نظری در گفت وگو با ایسنا در خصوص صحبت هایی مبنی بر استعفای پورموسوی از نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: آقای پورموسوی استعفا نداده است اما به ما گفت کار اداری دارد و به همین دلیل هنوز در اردوی تیم حاضر نشده است.

تیم تمرینات بدنسازی خود را از روز گذشته در قالب اردو در تهران آغاز کرده است و تمرینات زیر نظر مربیان انجام می شود و امیدواریم پورموسوی به اردو اضافه شود.

وی بیان کرد: ما برای آقای پورموسوی بلیت هم گرفته بودیم که همراه تیم به اردو بیاید اما همان طور که گفتم او با عنوان این که یکسری کارهای اداری دارد، هنوز در اردو حاضر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه: پورموسوی به اردو نیاید، تصمیم دیگری می گیریم

مدیرعامل باشگاه: پورموسوی به اردو نیاید، تصمیم دیگری می گیریم