مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-15سياسي

واکاوی بازماندن کوفیان از همراهی امام حسین(ع)


عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: واکاوی حوادث ایام حضور مسلم بن عقیل در کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) نقش مهمی در تحلیل آن چه در کوفه گذشت و چرایی بازماندن کوفیان از یاری امام(ع) دارد.

- ایسنا/قم عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: واکاوی حوادث ایام حضور مسلم بن عقیل در کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) نقش مهمی در تحلیل آن چه در کوفه گذشت و چرایی بازماندن کوفیان از یاری امام(ع) دارد.

حسین قاضی خانی در نشست چهارم سلسله نشست های عاشورایی که از سوی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری انجمن تاریخ پژوهان با عنوان سکونتگاه مسلم بن عقیل در کوفه برگزار شد، گفت: واکاوی حوادث ایام حضور مسلم بن عقیل در کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) نقش مهمی در تحلیل آن چه در کوفه گذشت و چرایی بازماندن کوفیان از یاری امام(ع) دارد.

وی ابراز کرد: یکی از این موضوعات نیازمند کاوش، سکونت گاه مسلم در کوفه است چرا که نقل سکنی گرفتن مسلم در منزل مختار هر چند دیدگاه مشهور در این باره است اما از سوی برخی پژوهشگران عاشورایی نقدهایی بر آن وارد شده که پذیرش آن را با دیده تردید مواجه ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی بازماندن کوفیان از همراهی امام حسین(ع)

واکاوی بازماندن کوفیان از همراهی امام حسین(ع)