مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-15سياسي

استانداردسازی و اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای درگزین


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استانداردسازی و اصلاح شبکه های آبرسانی در برخی روستاهای تابعه شهرستان درگزین خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استانداردسازی و اصلاح شبکه های آبرسانی در برخی روستاهای تابعه شهرستان درگزین خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در روستاهای استان به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین،گفت: بر همین اساس عملیات لوله گذاری و اصلاح 650 متر شبکه آبرسانی روستای وسمق از روستاهای تابعه قروه درگزین با تلاش همکاران ما عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه استانداردسازی 50 انشعاب نیز از جمله اقدامات انجام شده در این روستاست،تصریح کرد: این روستا از روستاهای تحت پوشش شرکت آبفا است که بر اساس سرشماری سال 95، یک هزارو 101 نفرجمعیت دارد.

حسینی بیدار در ادامه با اشاره به عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه آبرسانی در روستای گیودره خاطرنشان کرد: اصلاح 130 مترشبکه آبرسانی در روستای مذکور با 652 نفر جمعیت در خرداد ماه سال جاری به طور کامل عملیاتی شد ضمن اینکه 14 فقره استانداردسازی انشعاب نیز با تلاش همکاران ما در امور آب و فاضلاب قروه درگزین امکان پذیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی و اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای درگزین

استانداردسازی و اصلاح شبکه های آبرسانی روستاهای درگزین