مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-15اقتصادي

اولین هتل بیمارستان کرمانشاه آماده افتتاح شد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آماده شدن اولین هتل بیمارستان کرمانشاه برای بهره برداری خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آماده شدن اولین هتل بیمارستان کرمانشاه برای بهره برداری خبر داد.

جبار گوهری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اتمام عملیات ساخت هتل بیمارستان حکیم کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه حدود چند سال پیش با سرمایه گذاری حدود 200 میلیارد تومانی تعدادی از پزشکان در استان آغاز شد.

وی افزود: پروژه هتل بیمارستان حکیم کرمانشاه واقع در شهرک مسکن در حال حاضر آماده افتتاح و بهره برداری است که می تواند اتفاق ویژه ای برای حوزه گردشگری سلامت استان باشد.

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه به 371 کیلومتر مرز مشترک استان با هر دو بخش اقلیم کردستان و عرب نشین عراق اشاره کرد و گفت: هرساله تعداد قابل توجهی از مردم عراق از مرزهای کرمانشاه وارد خاک کشورمان می شوند که بخشی از آنها برای امور درمانی مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: از طرفی کرمانشاه از زمان های گذشته تاکنون به عنوان مرکز غرب کشور محسوب می شده و بسیاری از مردم استان های همجوار هر روزه برای اهداف مختلفی از جمله بحث درمان به کرمانشاه مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هتل بیمارستان کرمانشاه آماده افتتاح شد

اولین هتل بیمارستان کرمانشاه آماده افتتاح شد