مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-15سياسي

تأکید رییس بنیاد شهید بر ارائه خدمات به ایثارگران مبتنی بر عدالت


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه سه شنبه 23 شهریور ضمن بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله(ع) با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه سه شنبه 23 شهریور ضمن بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله(ع) با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به اتفاق آیت الله حسینی خراسانی نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله(ع) بازدید و با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر هشت سال دفاع مقدس در این مرکز برای آنان از درگاه الهی سلامتی مسئلت کرد و تأکید کرد: باید با تمام توان برای خدمت به جانبازان تلاش کنیم و هدف از این بازدید دیدار با جانبازان و شنیدن نظرات و مسائل این عزیزان بود و اینکه در ابتدای خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران دیداری برای تکریم و تعظیم به عظمت ایثارگری جانبازان صورت گیرد.

معاون رییس جمهور در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: پای درد و دل جانبازان نشستیم تا مسائل آنها را از زبان خود این عزیزان بشنویم و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس بنیاد شهید بر ارائه خدمات به ایثارگران مبتنی بر عدالت

تأکید رییس بنیاد شهید بر ارائه خدمات به ایثارگران مبتنی بر عدالت