مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-14فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر یک نفره استان یزد


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: نخستین جشنواره تئاتر یک نفره یا مونولوگ تین با همکاری این سازمان با اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و موسسه فرهنگی هنری کریاس در استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: نخستین جشنواره تئاتر یک نفره یا مونولوگ تین با همکاری این سازمان با اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و موسسه فرهنگی هنری کریاس در استان یزد برگزار می شود.

عباس ملازینلی در این باره اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش هنرمندان استان، معلولین یا هنرمندان توان خواه و هنرجویان با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیگری و شناسایی استعداد های نو در استان برگزار شده و آثار به مرحله داوری رسیده است.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد با توجه به اینکه دانشگاه ها و مراکز آموزش بازیگری متعددی درسطح شهر وجود دارد، باعث شکوفایی و دیده شدن استعداد های علاقه مندان به این رشته و همچنین ترویج کتاب و کتابخوانی دربین جوانان علاقه مند به هنربازیگری می شود.

ملازینلی درباره روند برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار و هنرمندان آثار خود را با محوریت تک گویی برای جشنواره آماده و ارسال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر یک نفره استان یزد

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر یک نفره استان یزد