مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-14سياسي

آذربایجان غربی جزو 5 استان اول امن کشور است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رشادت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت پایدار استان، سهم نیروی انتظامی را بزرگ و قابل ستایش دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان، به رشد شاخص های توسعه ای استان در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: رشد 700 برابری صادرات و نیز جهش در سرمایه گذاری مرهون تامین امنیت از سوی نیروهای نظامی و انتظامی، وحدت و همدلی مردم بوده است.

وی با اشاره به ایثار سربازان مرزبانی در تامین امنیت مرزهای استان، افزود: با وجود نزدیک به هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور، مرزهای امن استان مامن یک زندگی همدلانه است.

استاندار آذربایجان غربی حضور حجت الاسلام مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان را نعمتی بزرگ برای این استان دانست و گفت: حاج آقای قریشی با روحیه تعاملی و پدرانه خود یک ستون حمایتی مهم برای پیشبرد اهداف توسعه ای در استان به شمار می روند و نقش ارزنده ی موجب شده تا استان در آرامش و وحدت کامل روند توسعه را طی کند.

شهریاری در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه استان از برکات سفر فرمانده نیروی انتظامی بیش از پیش بهره مند شود، از تلاش و ایثار نیروی انتظامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی جزو 5 استان اول امن کشور است

آذربایجان غربی جزو 5 استان اول امن کشور است