مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-14پزشكي

6 اکسیژن ساز به بیمارستان های مشهد و کاشمر تحویل داده شد


مدیر تأمین و نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شش دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به مراکز درمانی مشهد و کاشمر تحویل و آماده راه اندازی شد.

- به گزارش، نیازمند تقویت سیستم های اکسیژن ساز بودیم که در این راستا با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری برای بیمارستان های حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر و قائم (عج) و امام رضا (ع) مشهد دریافت شد که این دستگاه ها تحویل این مراکز درمانی شده و هم اکنون در حال نصب است.

وی ادامه داد: طی بازدید سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سه دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری دیگر به بیمارستان های امام رضا (ع)، قائم (عج) و شهید هاشمی نژاد مشهد اهدا شده که این دستگاه ها در حال نصب است.

مدیر تأمین و نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که تأمین مخازن تهیه اکسیژن مایع برای بیمارستان های شریعتی، قائم (عج) و هاشمی نژاد مشهد در دستور کار بوده است، خاطرنشان کرد: مخزن 20 تنی بیمارستان قائم (عج) برآورد اعتبار شده و تا چند روز آینده نصب می شود.

وی با اشاره به نصب مخزن اکسیژن مایع در 2 بیمارستان دیگر در آینده ای نزدیک، گفت: دو دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس تولید داخل برای بیمارستان های قائم (عج) و هاشمی نژاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اکسیژن ساز به بیمارستان های مشهد و کاشمر تحویل داده شد

6 اکسیژن ساز به بیمارستان های مشهد و کاشمر تحویل داده شد