مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-14بين الملل

چین به دنبال افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی


دولت چین از برنامه خود برای تقویت نظارت بر سایت های خبری و بسترهای آنلاین و تشویق آنها برای ترویج ارزشهای اصلی سوسیالیستی و تلاش برای آنچه پکن آن را اینترنت «متمدن» می خواند، - به نقل از شینهوا، دولت چین از برنامه خود برای تقویت نظارت بر سایت های خبری و بسترهای آنلاین و تشویق آنها برای ترویج ارزشهای اصلی سوسیالیستی و تلاش برای آنچه پکن آن را اینترنت متمدن می خواند، خبر داد.

بر اساس این گزارش، مقامات دولت چین اعلام کرده اند که با رشد سریع بسترهای مبتنی بر اینترنت در این کشور طی سال های اخیر، اکنون وقت آن رسیده که رگولاتورها، نظارت بیشتری بر محتوای فضای مجازی داشته باشند.

خبرگزاری دولتی شینهوا، با انتشار گزارشی در این خصوص اعلام کرده که می بایست از فضای مجازی برای ارتقا آموزش اصول حزب کمونیست به عنوان حزب حاکم بر این کشور و دستاورهای آن بر اساس موارد تبیین شده توسط شورای حکومتی چین استفاده شود.

در گزارش منتشر شده از سوی شینهوا آمده است که باید موضعی کاملاً واضح در برابر هیچ انگاری تاریخی که از آن برای سو استفاده از گذشته برای زیر سوال بردن نقش اصلی حزب یا اجتناب ناپذیری سوسیالیسم چینی تعریف می شود، اتخاذ کرد.

شینهوا همچنین آورده است که از چنین فضای مجازی باید برای ترویج ارزش های اخلاقی خوب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به دنبال افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی

چین به دنبال افزایش نظارت و ترویج ارزش های کمونیسم در فضای مجازی