مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-14پزشكي

تزریق 18هزار دوز واکسن کرونا در رامشیر/ واکسینه افراد بالای 18سال


مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر به تزریق 18 هزار دوز واکسن کرونایی در این شهرستان اشاره و بر واکسینه شدن افراد بالای 18 سال نیز تأکید کرد.

- ستار جمشیدی نسب در گفت وگو با بر کیفیت تحصیلی دانش آموزان تأثیر منفی گذاشته است، عنوان کرد: این امر باید در ایام واکسیناسیون عمومی جبران شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت پذیری بالایی دارد، گفت: همچنین کسانی که در برابر ویروس خارج می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت، همه افراد بالای 18 سال در سطح شهر رامشیر و روستاهای تحت پوشش در سه مرکز بهداشتی (شماره یک) و مرکز شهری ام الضحر و مرکز روستایی عبدالله عموری می توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

در این راستا خانه های بهداشتی و پایگاه شهری مشراگه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به گروه های هدف است.

همچنین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان رامشیر واقع در مرکز بهداشتی شماره یک به صورت دو شیفته از ساعت 8 صبح تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 17 تا 20:30 آماده ارائه خدمات به گروه های هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 18هزار دوز واکسن کرونا در رامشیر/ واکسینه افراد بالای 18سال

تزریق 18هزار دوز واکسن کرونا در رامشیر/ واکسینه افراد بالای 18سال