مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-14اقتصادي

بهبود خدمات دهی در بازار سرمایه


به دنبال اجرایی شدن دستورالعمل اعطای مجوز سپرده گذاری رقابت بین شرکت های سپرده گذاری شکل می گیرد که این امر بهبود روند خدمات دهی در بازار سرمایه را به همراه می آورد.

- بورس تابناک ، محمدعلی دهقان دهنوی ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به ارائه توضیحاتی درخصوص تهیه دستورالعمل جدید مبنی بر اعطای مجوز سپرده گذاری پرداخت و گفت: شرکت سپرده گذاری، شرکتی است که بحث تسویه معاملات و نگهداری اطلاعات سهامداران را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: نکته مهم این است که باید در بازار مالی رقابت بین شرکت ها ایجاد شود تا این رقابت منجر به ارتقای کمیت و کیفیت خدمات شود.

دکتر دهقان دهنوی به هدف از اجرای این تصمیم اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام این است که مجوزی برای سپرده گذاری وجود داشته باشد تا اگر مجموعه های توانمند دیگری وجود دارند که می توانند خدمات بهتر و با کیفیت تری را به سهامداران ارائه دهند قادر به دریافت مجوز باشند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: اجرایی شدن این تصمیم منجر به ایجاد رقابت بین شرکت های سپرده گذاری می شود که این امر به دنبال خود بهبود روند خدمات دهی در بازار سرمایه را به همراه می آورد.

وی با بیان اینکه در کنار اقداماتی که برای بهبود وضعیت بازار سرمایه انجام شده این اقدام نیز در دستور کار قرار گرفت تا خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود خدمات دهی در بازار سرمایه

بهبود خدمات دهی در بازار سرمایه