مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-14حوادث

باند احتکار و توزیع داروی قاچاق در کرمان منهدم شد


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند احتکار دارو در استان کرمان خبر داد و گفت: با کمک دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی این طرح همچنان در حال اجراست.

- ، سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: باند توزیع دارو در بازار سیاه و داروی قاچاق در استان کرمان شناسایی و منهدم شد، از این باند 325 قلم داروی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

ناظری تشریح کرد: این طرح که برای شناسایی باندهای توزیع دارو خارج از عرف داروخانه (بازار سیاه) و خرید و فروش داروی قاچاق در استان است با کمک دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی همچنان در حال اجراست.

وی افزود: با بازرسی، شناسایی و کشف یک خانه قدیمی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمان که محل انبار داروهای قاچاق و احتکار شده بود 2 نفر در رابطه با این موضوع دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در رابطه با اقلام دارویی کشف شده تصریح کرد: در این انبار 325 قلم دارو که شامل 4 هزار و 250 عدد دارو مربوط به بیماران سرطانی، کرونایی و غیره می باشند به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال وجود داشت.

ناظری افزود: شرایط محلی که این داروها در آنجا نگهداری می شد استاندارهای لازم را نداشت و در یخچال های معمولی از آنها نگهداری می کردند و دیگر شرایط بهداشتی و انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند احتکار و توزیع داروی قاچاق در کرمان منهدم شد

باند احتکار و توزیع داروی قاچاق در کرمان منهدم شد