مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-14سياسي

برگزاری دوره های تخصصی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآن


دوره های تخصصی قرآن کریم به همت فرهنگسرای قرآن با حضور اساتید مجرب و بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس دوره های تخصصی قرآن کریم به همت فرهنگسرای قرآن با حضور اساتید مجرب و بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

برگزاری دوره ها در سامانه قرآن لند این دوره ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود و آموزش های قرآن کریم در رشته های مختلف از طریق سامانه قرآن لند آغاز شد.

دوره تخصصی صوت و لحن با تدریس صالح اطهری فرد از مهمترین این دوره ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط صالح اطهری فرد داور و قاری بین المللی در روزهای سه شنبه 21 تا 23 برگزار می شود.

در این دوره، آموزش تئوری از کتاب هنر تلاوت  استاد شاه میوه انجام می شود و پس از آن بررسی تلاوت دانشجویان و آموزش نغمات و الحان مختلف صورت می گیرد.

آموزش وقف و ابتدا توسط سعید رحمانی از دیگر کلاس های در حال برگزاری آموزش تخصصی وقف و ابتداء کاربردی توسط سعید رحمانی در روزهای پنجشنبه هر هفته و از ساعت 17 تا 19 ویژه برادران است.

در بخش خواهران تجوید تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز توسط محبوبه کاتب داور بین المللی تجوید روزهای یکشنبه ساعت 17 تا 18:30 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های تخصصی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآن

برگزاری دوره های تخصصی قرآن کریم در فرهنگسرای قرآن