مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14اجتماعي

دوره های آموزشی غیرحضوری فرهنگسرای قرآن برگزار می شود


از مهمترین برنامه این دوره ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط داور و قاری بین المللی استاد اطهری فرد، - ، دوره های غیرحضوری آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف در سامانه قرآن لند این مرکز در حال برگزاری است.

از مهمترین برنامه این دوره ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط داور و قاری بین المللی استاد اطهری فرد، روزهای سه شنبه از ساعت 21 تا 23 برگزار می شود.

در این دوره، آموزش تئوری از کتاب هنر تلاوت استاد شاه میوه انجام می شود و پس از آن بررسی تلاوت دانشجویان و آموزش نغمات و الحان مختلف صورت می گیرد.

از دیگر کلاس های در حال برگزاری آموزش تخصصی وقف و ابتداء کاربردی توسط سعید رحمانی در روزهای پنجشنبه هر هفته و از ساعت 17 تا 19 ویژه برادران است.

در بخش خواهران تجوید تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز توسط استاد محبوبه کاتب داور بین المللی تجوید روزهای یکشنبه ساعت 17 تا 18:30 برگزار می شود.

برگزاری جلسه حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم خواهران توسط داور بین المللی استاد صریحی نژاد، روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت 11 تا 12 از دیگر دوره هایی ست که فرهنگسرای قرآن برای آموزش غیرحضوری شهروندان عزیز درنظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی غیرحضوری فرهنگسرای قرآن برگزار می شود

دوره های آموزشی غیرحضوری فرهنگسرای قرآن برگزار می شود