مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-14سياسي

شر« شک» را چگونه از زندگی مشترک کم کنیم؟/ «شک» جهنم زندگی مشترک


راه های زیادی وجود دارد که در یک زندگی مشترک افراد دچار بی اعتمادی و شک و تردید نسبت به هم نشوند.

گاه جهنم شک و تردید اینقدر بی اساس و بی پایه در زندگی افراد ورود می کند که چون یک موریانه پایه های آن را سست می کند، - بشدت مورد جراحت و آسیب می رساند.

افرادی که به اطرافیان یا شریک زندگی شان شک می کنند در واقع همیشه در ترس و وحشتی هستند که مدام احساس رها شدگی یا تحقیر و شکست در وجودشان پرورش پیدا می کند از خیلی افراد هم می شنویم یا اینکه در جلسات مشاوره می گویند، در واقع می دانند که چیزی وجود ندارد اما همیشه در شک و بدگمانی هستند و دست خودشان نیست این عبارت دست خودم نیست خیلی از بدبین ها و شکاک ها را گرفتار کرده است.

شکاک بودن و بدگمانی عبور از خط تعادل و قرمز افراد در زندگی های مشترک است و به عبارتی پایه های زندگی مشترک را می خورد این رفتار شامل چک کردن مدام گوشی همسر در زمان خواب یا نبودن او، شک کردن به تماس های همسر، زیرنظر گرفتن یا تعقیب او تا احساس خطر در جمع های غریبه و خودمانی، اجازه ندادن به سرکار رفتن همسر یا هر چیز دیگری می تواند نمود پیدا کند.

در اسلام به طور موکد از ترتیب اثر دادن به گمان‏ های بیهوده و بی اساس افراد منع شده اند و از انسان‏ ها خواسته شده تا زمانی که به مسئله‏ ای یقین و علم پیدا نکرده‏ اند، درباره آن قضاوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شر« شک» را چگونه از زندگی مشترک کم کنیم؟/ «شک» جهنم زندگی مشترک

شر« شک» را چگونه از زندگی مشترک کم کنیم؟/ «شک» جهنم زندگی مشترک