مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-14اجتماعي

جولان سگ های ولگرد در خیابان های مهریز


جولان سگ های ولگرد، معضلی است که باغشهر تاریخی مهریز نیز با آن دست و پنجه نرم می کند؛ مشکلی که شاید با ایجاد مراکز نگهداری و ساماندهی سگ های ولگرد از سوی شهرداری مهریز سامان یابد.

- ایسنا/یزد جولان سگ های ولگرد، معضلی است که باغشهر تاریخی مهریز نیز با آن دست و پنجه نرم می کند؛ مشکلی که شاید با ایجاد مراکز نگهداری و ساماندهی سگ های ولگرد از سوی شهرداری مهریز سامان یابد.

جولان سگ های بی پناه در اکثر شهرها معضلی است که مهریز نیز از آن مصون نمانده و سال های متمادی است که پرسه زنی و بالا رفتن جمعیت سگ های ولگرد در سطح شهر، علاوه بر هراس شهروندان، به یکی از دغدغه های اصلی آنان نیز تبدیل شده است.

حالا چند سالی می شود که با توجه به افزایش این سگ ها در شهر، مردم خواستار جمع آوری اصولی آنها هستند و امیدوارند با ایجاد مراکز نگهداری از سگ های بی پناه، از گزند این حیوانات در امان بمانند.

علی ابویی یکی از شهروندان مهریز در این رابطه به ایسنا می گوید: به نظر می رسد تعداد سگ های بلاصاحب و ولگرد در شهر مهریز هر روز در حال افزایش است و در همین رابطه نیز شاهد افزایش مزاحمت هایشان برای شهروندان هستیم.

به گفته وی، حتی اگر این سگ ها برای شهروندان مزاحمتی نداشته باشند ولی جثه بزرگشان برای فرزندان و خانواده ها نگران کننده و ترس آور است و ضرورت دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های ولگرد در خیابان های مهریز

جولان سگ های ولگرد در خیابان های مهریز